Uroczyste pasowanie na ucznia klasy pierwszej Akademia z okazji Dnia Edukacji Narodowej 105 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę Do Hymnu! Szkoła Filialna w Dworszowicach Kościelnych

Morze to otwarta księga... (dzień piąty)

Drukuj
Lidia Taranek Kategoria: PSP w Nowej Brzeźnicy
Opublikowano: 10 czerwca 2015 Odsłony: 2337

b_507_380_16777215_00_images_aktualnosci2014-15_sp2015-06-10_01.JPG

Dzień piąty - piątek - 29.05.2015 r.

Pomimo, że był to już ostatni dzień naszego pobytu nad morzem nie był on pozbawiony atrakcji. Po śniadaniu udaliśmy się do Władysławowa, do super nowoczesnego kompleksu basenowo - rekreacyjnego "AQUARIUS"  w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich Cetniewo. Znajduje się tam: basen pełnowymiarowy, basen rozgrzewkowo - rekreacyjny o wymiarach 16,7 x 8,0 x 1,1 m, dysze do masażu podwodnego, jacuzzi, gejzery i parasole wodne, 70 m zjeżdżalnia wodna. Przez dwie godziny mogliśmy ćwiczyć naszą tężyznę fizyczną pływając, bawić się w płytkim basenie z ciepłą wodą, szaleć na zjeżdżalni oraz relaksować się w jacuzzi. W następnej kolejności udaliśmy się na ostatnie zakupy do Władysławowa. Pamiątki z wycieczki przywiezione do domu przez długi czas będą nam przypominać miłe chwile spędzone nad morzem. Popołudnie przeznaczyliśmy na pakowanie naszych bagaży, sprzątanie pokoi oraz ostatni spacer brzegiem plaży i pożegnanie z morzem. Postanowiliśmy również zwiedzić samolot, który stał w niedalekim sąsiedztwie. Bardzo miły właściciel pozwolił nam wejść do środka, opowiedział o historii samolotu oraz jego przeznaczeniu. Samolot miał być atrakcją turystyczną z lokalem gastronomicznym w środku.

Na plaży z żalem spoglądaliśmy w głębię wód morza, które tego dnia było szczególnie burzliwe. Przybrało kolory jasnego błękitu i bieli. Spienione fale z głośnym łoskotem uderzały o brzeg. Było nam przykro, że to już koniec naszej wycieczki.

Wieczorem nadszedł czas na rozstrzygnięcie wszystkich konkursów. Konkurs czystości wygrali: Dominik Szleng i Szymon Cichoń. Pokój tych chłopców był zawsze czysty i schludny. Dziewczynki: Wiktoria Leśniewska, Karolina Zawadzka, Kinga Stobiecka, Wiktoria Chłopaś i Karolina Konieczna zostały nagrodzone za uśmiech i pozytywną energię jaką emanowały podczas całej wycieczki. Podziękowaliśmy również opiekunowi naszego pensjonatu oraz stołówki za wyrozumiałość i życzliwość z jaką spotkaliśmy się z ich strony. Nadszedł czas odjazdu. Zapakowaliśmy nasze bagaże do autokaru, po raz ostatni spojrzeliśmy w kierunku morza. Wracamy do domu, zabierając ze sobą piękne wspomnienia, pierwszą morską opaleniznę i piasek w plecakach.

Opiekunowie wycieczki pragną podziękować dzieciom biorącym udział w wycieczce za wytrwałość, pozytywne nastawienie oraz kulturalne zachowania w czasie całego wyjazdu.

Dzieci biorące udział w wycieczce pragną podziękować:

• Pani Dyrektor, Elżbiecie Bąk, za zorganizowanie wycieczki;
  • rodzicom, za sfinansowanie wycieczki;
  • wychowawcom, pani Lidii Taranek, Zofii Płaczek, Karolinie Kmieć, Marcinowi Kmieć i Agnieszce Morga, za opiekę podczas wycieczki;
  • pielęgniarce, pani Marioli, za bezustanną troskę o zdrowie;
  • kierowcy, panu Łukaszowi za bezpieczną i komfortową podróż.

>> GALERIA ZDJĘĆ - DZIEŃ PIĄTY <<

19.02.2023 - Zaktualizowano dział "Rekrutacja"
Do przeglądania strony zalecamy przeglądarkę Mozilla Firefox oraz rozdzielczość ekranu 1024x768 lub wyższą. Administrator strony nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów oraz zdjęcia publikowane przez redaktorów strony.